Правила проживання

Правила проживання в готелі «АРИСТОКРАТ»

Шановні гості! Ми із задоволенням вітаємо Вас в нашому готелі!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Правила розроблені на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, і з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.
2. Готель «АРИСТОКРАТ», м.Полтава гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
3. Готель залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, куріння і непокору законним вимогам адміністрації.
4. Відгуки та пропозиції щодо роботи готелю можна залишити в адміністратора готелю.

ПОРЯДОК ПЕРЕБУВАННЯ У ГОТЕЛІ

1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час - 12:00, час виїзду - 12:00, час заселення в готель - 14:00.

2. Поселення в готель проводиться тільки при пред'явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.

3. Вартість поселення другого гостя - 500 грн.

4. При розміщенні дітей у віці від 6 до 12 років, без надання додаткового місця, оплата стягується тільки за вартість «дитячого сніданку» - 200 грн. При розміщенні дітей з наданням додаткового місця, оплата стягується в розмірі 350 грн. При розміщенні дітей до 6 років оплата не стягується (плата за сніданок, по бажанню клієнта, стягується додатково).

5. Оплата за проживання в Готелі здійснюється при поселенні Гостя (гостей) в розмірі повної вартості за весь період проживання.

6. Розрахунок оплати за проживання вважається з 12 години тієї дати, коли гість заїхав, незалежно від фактичної години заїзду. При проживанні менше доби оплата стягується за цілу добу незалежно від розрахункової години.

7. Ранній заїзд (до 12:00) і пізній виїзд (після 14:00) оплачуються додатково згідно із затвердженим тарифом.

8. Продовження проживання в готелі проводиться при наявності вільних місць.
9. Час сніданку з 7:30 до 10:30 ранку в ресторані готелю.
10. У разі необхідності зберігання вашого багажу, Ви можете скористатися багажної кімнатою, що знаходиться на рецепції у адміністратора. Готель не несе відповідальності за речі, залишені без нагляду в номері.
11. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, послуга будильник, користування електрочайником, праскою.
12. Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло і інші електроприлади. У разі пошкодження майна готелю, клієнт зобов'язується компенсувати його в повному обсязі.
13. Гості готелю враховують і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.

З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях (Статтею 13 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», встановлено заборону на куріння тютюнових виробів, а також електронних сигарет і кальянів в громадських та інших місцях.) ШТРАФ 300 грн.

2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.
3. Передавати стороннім особам ключі від номера.
4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.
5. Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров'я оточуючих.
6. Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.
7. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров'ю або майну інших осіб.
8. Заподіювати шкоду майну готелю.
9. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.
10. Розміщувати в номерах домашніх тварин.

З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора готелю за телефоном + 38 (0532) 50 08 56 або 101(внутрішній телеф.)
У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.

Бажаємо Вам приємного відпочинку,
Адміністрація готелю «АРИСТОКРАТ».